menuordersearch
danapharmedco.ir

ال آلانین دارویی

موجود
ال آلانین دارویی
whatsupinstagram
...
ال آلانین دارویی
(3)
(0)
ال آلانین دارویی 25 کیلویی چینی
رنگ و مدل کالا
ال آلانین دارویی 25 کیلویی چینی
تعداد
+
_
عدد
قیمت کالا
تومان
ال-آلانین

خرید ال آلانین و ویژگی‌های آن

ال آلانین یا آلفا آلانین یک اسید آمینه غیرضروری در بدن انسان است. ال آلانین به مقدار بسیار زیاد به صورت آزاد در پلاسما یافت می‌شود. این ترکیب مفید دارای خواص جالبی است. از جمله این خواص می‌توان به فعالیت جالب آن برای ماهیچه‌سازی اشاره کرد. هم‌چنین خواص مفید این ترکیب برای پوست نیز بسیار حایز اهمیت است. پودر ال آلانین دارای کاربردهای ویژه‌ای است که در این مقاله به تفصیل درباره‌ی آن توضیح خواهیم داد. هم چنین ساختار، چگونگی فعالیت، فواید، ویژگی‌ها، چگونگی خرید و قیمت ال آلانین در این مقاله بررسی خواهد شد. برای آشنایی بیشتر با این ترکیب ارزشمند با ما همراه شوید.

آنچه در این مقاله می‌خوانیم:

ساختار ال آلانین چیست

خاصیت ال آلانین

کاربرد ال آلانین

تفاوت ال آلانین و بتا آلانین

علت و نشانه‌های کمبود ال آلانین در بدن

ال آلانین و مراقبت از پوست

پودر ال آلانین

خرید ال آلانین

قیمت ال آلانین

 

ساختار ال آلانین چیست

این ترکیب یک اسید آمینه نوع یک برای ساخت پروتئین است. فرمول شیمیایی آن C_3 H_7 N_1 O_2 است. این ترکیب در زنجیر جانبی خود یک گروه متیل دارد، به همین دلیل یک اسید آمینه غیر قطبی محسوب می‌شود. این ترکیب بعد از گلیسیرین ساده‌ترین اسید آمینه محسوب می‌شود. این ترکیب در تجزیه تریپتوفان و ویتامین B موثر است. به‌علاوه نقش بسیار مهمی در چرخه‌ی گلوکز- آلانین دارد و به سوخت و ساز گلوکز کمک می‌کند. هم‌چنین این ترکیب هم‌چون یک آگونیست در مهار گلیسین کمک قابل توجهی می‌کند. همان‌طور که گفته شد این اسید آمینه به مقدار زیاد در پلاسمای خون یافت می‌شود و یکی از اسید آمینه‌های بسیار قوی موجود در غذاهای پروتئینی است. این ترکیب به فراوانی در منابع غذایی مانند گوشت، مرغ، ماهی و تخم مرغ یافت می‌شود.

مشخصات پودر ال آلانین

پودر ال‌آلانین یک اسید آمینه غیرضروری است که برای ساخت پروتئین در بدن انسان مورد استفاده قرار می‌گیرد. این پودر به صورت خالص یا در ترکیب با دیگر مواد مثل ویتامین B6، کراتین و بتائین عرضه می‌شود.

مزیت مصرف پودر ال‌آلانین شامل افزایش استقامت و قدرت عضلات، کاهش خستگی و بهبود بازسازی عضلات بعد از تمرین فیزیکی است. همچنین، مصرف این پودر می‌تواند بهبود خواب و رفع اضطراب را نیز به همراه داشته باشد.

به طور کلی، پودر ال‌آلانین به عنوان یک مکمل غذایی مورد استفاده قرار می‌گیرد و قبل از مصرف آن بهتر است با پزشک خود مشاوره کنید.

۱۳ خاصیت مهم ال آلانین

برخی از مهم‌ترین خواص این ترکیب ارزشمند عبارت است از:

  • قند یا گلوکز را به انرژی تبدیل می‌نماید.

  • در چرخه تبدیل قند به گوکز بین بافت‌ها و کبد فعالیت مفیدی دارد.

  • ویتامین‌های گروه B راتجزیه و پردازش می‌کند.

  • در تجزیه تریپتوفان، ویتامین B6 و تسهیل متابولیسم آن‌ها نقش موثردارد.

  • به متابولیسم اسیدها در بدن کمک می‌کند.

  • ایمنی بدن را افزایش می‌دهد.

  • در تشکیل کارنوسین، اتسرین و اسید پانتونیک نقش دارد.

  • به ترمیم و ساخت بافت عضلانی کمک می‌کند.

  • در فرآیند سم‌زدایی به کبد کمک می‌کند.

  • از سلول‌ها در برابر آسیب اکسیداتیو محافظت می‌کند.

  • در حفظ سطح طبیعی کلسترول نقش دارد.

  • در فراهم کردن انرژی برای ماهیچه‌ها، مغز و سیستم عصبی مرکزی نقش دارد.

  • در درمان بیماری پروستات بزرگ شده، موثر است.

 

عملکرد پودر ال آلانین

پودر ال‌آلانین به عنوان یک مکمل غذایی، برای افزایش قدرت و استقامت عضلات و همچنین بهبود بازسازی عضلات پس از تمرین فیزیکی مورد استفاده قرار می‌گیرد. این اثرات به دلیل نحوه عملکرد ال‌آلانین در بدن اتفاق می‌افتد.

ال‌آلانین به عنوان یک اسید آمینه غیرضروری، در ساخت پروتئین‌های بدن نقش دارد. همچنین، این اسید آمینه به صورت مستقیم وارد خون شده و به عنوان منبع انرژی برای عضلات استفاده می‌شود. بنابراین، مصرف پودر ال‌آلانین می‌تواند باعث افزایش تولید انرژی در عضلات شود و در نتیجه باعث افزایش قدرت و استقامت آنها شود.

همچنین، مصرف پودر ال‌آلانین می‌تواند بهبود بازسازی عضلات بعد از تمرین فیزیکی را نیز به همراه داشته باشد. این اثر به خاطر توانایی ال‌آلانین در کاهش التهاب و افزایش جریان خون در محل مصدومیت و بازسازی سریع تر بافت عضلانی است.

لازم به ذکر است که قبل از مصرف پودر ال‌آلانین بهتر است با پزشک یا متخصص تغذیه خود مشورت کنید.

کاربرد ال آلانین

همان‌طور که وعده داده بودیم، چند کاربرد مهم ال آلانین را در ادامه متن شرح خواهیم داد:

ال آلانین موثر در تبدیل قند به گلوکز: این ترکیب مفید برای تنظیم میزان قند خون به ویژه در افراد مبتلا به دیابت نوع اول بسیار موثر است. این ترکیب در تولید گلوکز برای افرادی که قند خون پایینی دارند، کمک می‌کند. این ماده توسط کبد جذب می‌شود و به پیروویک اسید تبدیل می‌شود و به این روش در فرآیند کنترل قند خون تاثیر مثبت خواهد گذاشت.

ال آلانین و تنظیم کلسترول: این ترکیب موثر در کاهش کلسترول تاثیر می‌گذارد. ترکیب ال آلانین، آرژنین و گلیسین برای تولید مکمل‌های آمینو اسیدی برای تنظیم کلسترول بسیار تاثیرگذار است.

تنظیم انرژی ال آلانین: این ترکیب در کبد طی فرآیندی پیچیده، نقش مهمی در تبدیل قند به گلوکز دارد. به ویژه در زمانی که بدن گرسنه است، با تجزیه پروتئین‌های عضلانی، به تامین غذای ماهیچه‌ها کمک می‌کند. به این روش انرژی بدن را در دوره‌های سخت، مانند زمان روزه داری فراهم می‌کند.

عضله‌سازی ال آلانین: این ترکیب منبع مهم انرژی، برای ماهیچه‌ها و سیستم اعصاب مرکزی است. به ویژه در زمان تمرینات و فعالیت‌های سخت، شامل ورزش‌های شدید و بدن‌سازی با تبدیل گلوکز به مواد مورد نیاز برای سوخت و ساز ماهیچه‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد. هم‌چنین در رفع خستگی، بالا بردن توان و استقامت بدنی موثر است. این ماده در تناسب اندام نیز کمک قابل توجهی به بدن می‌کند.

درمان مشکلات پروستات توسط ال آلانین: مایع پروستات دارای غلظت بسیار بالایی از ال آلانین است. این ترکیب در محافظت از غدد پروستات نقش مهمی دارد. هم‌چنین در درمان دردهای پروستات، درد در زمان ادرار، درد به خاطر تورم و علایم ناشی از سرطان پروستات بسیار کمک کننده است.

 

علت و نشانه‌های کمبود ال آلانین در بدن

این ماده یک اسید آمینه غیر ضروری بدن است. این به آن معناست که؛ در صورتی که مواد غذایی حاوی آن، وارد بدن نشود، توسط سایر اسید آمینه ها تولید می‌شود. به همین دلیل کمبود آن در بدن بسیار کم پیش می‌آید. اما افراد زیر ممکن است در معرض کمبود این ماده ارزشمند قرار گیرند:

  • افراد فعال بیمار و مضطرب

  • افرادی با مصرف رژیم‌های کم پروتئین

  • افراد دچار سوتغذیه

  • افراد مبتلا به بیماری‌های کبد

  • افراد مبتلا به بیماری دیابت

از علایم و نشانه‌های کمبود این ترکیب در بدن به موارد زیر می‌توان اشاره کرد:

  • خستگی

  • قدرت، استقامت و توان کم

  • ضعف و آتروفی عضلانی (انقباض عضلانی)

  • سرگیجه و ضعف تحت تاثیر اختلالات قند خون

  • بداخلاقی بدون دلیل

  • زیاد یا کم شدن ناگهانی اشتها

 

ال آلانین و مراقبت از پوست

این ترکیب وظیفه حفظ رطوبت و آب‌رسانی روی پوست را بر عهده دارد. از این ترکیب در محصولات مراقبت از پوست به عنوان مرطوب کننده به صورت لوسین، کرم، سرم و ژل استفاده می‌شود.

 

پودر ال آلانین

پودر ال آلانین کریستالی و سفید رنگ است. این پودر در گرید آزمایشگاهی و دارویی عرضه می‌شود. پودر ال آلانین در آب حل می‌شود برای رفع مشکلات ناشی از کمبود این ماده و در جهت درمان تعدادی از بیماری‌ها که در بالا به آن اشاره کردیم، پودر ال آلانین و قرص آن به صورت دارو یا مکمل غذایی به افراد تجویز می‌شود. مصرف مکمل این ماده، جهت کاهش خستگی، بالا بردن توان و استقامت بدنی ورزشکاران استفاده می‌شود. دوز مصرفی مکمل ال آلانین، برای بیماران مختلف متفاوت است.

 

خرید ال آلانین

این محصول آماده عرضه به تولید کنندگان محترم محصولات دارویی و مکمل‌های غذایی است. برای خرید ال آلانین بعد از بررسی درصد خلوص و کیفیت بالای این محصول اقدام به خرید نمایید. خرید ال آلانین در فارلی مون در بسته‌بندی ۲۵ کیلوگرمی انجام می‌شود. برای خرید این محصول می‌توانید با کارشناسان و مشاوران فارلی مون مشاره نمایید.

 

قیمت ال آلانین

گرچه قیمت ال آلانین در بازار نوسان دارد، اما قیمت آن در دانا فارمد بسیار منصفانه است. محصول ما بی‌واسطه به دستتان خواهد رسید. به همین دلیل قیمت ال آلانین در دانا فارمد بسیار مناسب است. جهت آگاهی از چگونگی خرید و قیمت ال آلانین با ما تماس بگیرید.

 

نتیجه گیری

این ترکیب یک اسید آمینه برای ساخت پروتئین است و بعد از گلیسیرین ساده‌ترین اسید آمینه محسوب می‌شود. این ترکیب در تجزیه تریپتوفان و ویتامین B موثر است. به‌علاوه نقش بسیار مهمی در چرخه‌ی گلوکز- آلانین دارد و به سوخت و ساز گلوکز کمک می‌کند. خواص مهم این ترکیب در مقاله بالا شرح داده شد. هم‌چنین ذکر شد که از گرید دارویی آن برای درمان چه بیماری‌هایی می‌توان استفاده کرد. به‌علاوه در این مقاله ذکر شد که چه افرادی با چه نشانه‌هایی ممکن است دچار کمبود این ماده ارشمند شوند. در پایان نیز اطلاعات مفیدی درباره‌ی ‌پودر ال آلانین و شیوه‌ی خرید و قیمت آن ارایه شد.

نظرات کاربران
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

بستن
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

0 نظر
با ما در تماس باشید
تهران خیابان وزرا خیابان بیستم پلاک 20
021-88956531-32
whatsapp
09126220619
آقای دانیال قاسمی
Email:danapharmedco@gmail.com
instagramwhatsup