menuordersearch
danapharmedco.ir

متیل سولفونیل متان (MSM)

موجود
متیل سولفونیل متان (MSM)
whatsupinstagram
...
متیل سولفونیل متان (MSM)
(0)
(1)
متیل سولفونیل متان (MSM) چین 25 کیلوگرمی
رنگ و مدل کالا
متیل سولفونیل متان (MSM) چین 25 کیلوگرمی
تعداد
+
_
عدد
قیمت کالا
1,200,000 تومان
متیل سولفونیل متان (ام اس ام)

متیل سولفونین متان

متیل سولفونین متان ترکیبی ارگانیک است که در بافت های گیاهان و همچنین جانوران زنده وجود دارد. در واقع این ماده دارای ترکیب گوگردی است و گوگرد در تشکیل کلاژن تاثیر زیادی دارد.‌ کلاژن اجزای مهم در غضروف و استخوان ها هستند و درد و التهاب را کاهش می‌دهند.

عملکرد متیل سولفونین متان

ماده متیل سولفونین متان ضد تورم است و به همین دلیل قادر است اسپاسم های عضلانی و درد را به میزان زیادی کاهش دهد. مصرف این ماده همراه با ویتامین C می‌تواند کلاژن بافتی را تشکیل دهد و از این طریق سلول ها می‌توانند مواد غذایی و مایعات را به میزان زیادی نفوذ کنند. عملکرد دیگر این ماده ترمیم بافت ها و مفاصل تخریب شده است. این امر به دلیل افزایش جذب گلوکزامین است. همچنین این ماده می‌تواند میزان انسولین را تنظیم نماید و برای این فرایند باید همراه با ویتامین C مصرف شود. نکته مهم دیگر این است که متیل سولفونین متان می‌تواند به تنهایی باعث سم زدایی در بدن شود و جیوه را دفع می‌سازد. همچنین در درمان آرتریت و تنظیم سیستم ایمنی نفش مهمی را ایفا می‌کند. فایده مهم دیگر این ماده تنظیم سیستم ایمنی بدن است.

 

 

قیمت متیل سولفونیل متان (ام اس ام)

متیل سولفونیل متان یک ترکیب شیمیایی ارگانیک است. تولید کنندگان از این ترکیب ارگانیک به عنوان مکمل غذایی و دارویی استفاده می‌کنند. این ترکیب به مقدار کم در بدن گیاهان و انسان‌های زنده وجود دارد و وظایف مهمی برعهده دارد. در کشف این ماده شیمیایی برای اولین بار آنچه دریافت شد این بود که این ماده مانند ویتامین C ترکیبی ایمن و مهم در رژیم غذایی است. بعدها یک به یک خواص مهم این ماده ارزشمند آشکار شد. این ترکیب در سلامت تمام بدن نقش ویژه‌ای دارد و در بهبود بسیاری از بیماری‌ها که در این مقاله به آن‌ها اشاره خواهیم کرد، نقش دارد. در این مقاله ساختار و شیوه عملکرد این ماده شیمیایی ارگانیک بررسی خواهد شد. هم‌چنین شیوه عملکرد این ماده برای درمان بسیاری از بیماری‌ها، مهم‌ترین منابع آن و ویژگی‌های پودر ام اس ام در این مقاله شرح داده خواهد شد.

آنچه در این مقاله می‌خوانیم:

ساختار متیل سولفونیل متان

درمان آرتروز و ناراحتی‌ مفاصل با اس ام اس

سلامت پوست با ام اس ام

متیل سولفونیل متان درمان کننده آسیب‌های ورزشی

سلامت پوست با متیل سولفونیل متان

متیل سولفونیل متان و درمان سایر بیماری‌ها

منابع مهم متیل سولفونیل متان

پودر متیل سولفونیل متان

خرید متیل سولفونیل متان

قیمت متیل سولفونیل متان

 

ساختار متیل سولفونیل متان (MSM)

MSM مخفف عبارت Methyl sulfonil methane)) متیل سولفونیل متان است. فرمول شیمیایی این ماده C2H6O2S است. مقداری از این ماده در مایع مغزی نخاعی وجود دارد. این ترکیب شکل فعال و بیولوژیکی گوگرد است و وظیفه تامین گوگرد برای بدن را برعهده دارد. ریز مغزی گوگرد به‌اندازه آب و املاح برای سلامت بدن مفید است. این ماده در تشکیل بافت پیوندی و آنتی اکسیدان گلوتاتیون بسیار تاثیرگذار است. هم‌چنین گوگرد در تولید کلاژن و گلوکز آمین در بدن نقش ضروری ایفا می‌کند. این دو ماده باعث تولید و بازسازی بافت‌، غضروف و مفاصل در بدن می‌شوند. از دیگر وظایف این ماده ساخت کلاژن و بهبود نفوذپذیری سلول‌های بدن نسبت به مواد غذایی و مایعات است. این ماده در سم زدایی از بدن به ویژه سم زدایی جیوه نقش مهمی بر عهده دارد.

درمان آرتروز و ناراحتی‌ مفاصل با اس ام اس

در بیماری آرتروز که به نام بیماری مفصلی، دژنراتیو، آرتریت دژنراتیو یا استئوآرتریت نیز شناخته می‌شود، درد مفاصل مشکل اصلی بیماران است. دلیل این بیماری، متلاشی شدن غضروف‌های بین دو استخوان است. غضروف‌ها ماده‌ای شبیه لاستیک در محل اتصال بین دو استخوان هستند و مانع از ساییدگی استخوان و خورد شدن آن‌ها در اثر تماس با یکدیگر می‌شوند. اس ام اس دارای خاصیت آنتی اکسیدانی بسیار قوی است. این ویژگی باعث تولید کلاژن در محل اتصالات استخوان‌ها یعنی در مفاصل می‌شود. به این وسیله در کاهش التهاب، تورم‌ و درد کمک می‌کند. این ماده خون‌رسانی به بافت‌ها و عضلات را نیز به بهترین شکل انجام می‌دهد. مصرف ترکیبات این ماده به همراه گلوکز آمین و کندروئیتین اثر شفابخشی این ماده را بسیار بیشتر خواهد کرد. گلوکز آمین در ساختار غضروف وجود دارد و به ساختن آن کمک می‌کند. کندروئیتین نیز در حرکت روان و راحت غضروف‌ها نقش دارد. ترکیب این سه ماده با هم باعث کاهش درد و بازسازی غضروف‌ها می‌شود.

 

سلامت پوست با ام اس ام

بافت سطحی پوست انسان مدام درحال بازسازی است. به این شیوه که سلول‌هایی روی پوست می‌میرند و سلول‌های جدید، طی فرآیندی جای آن‌ها را می‌گیرند. استفاده از مکمل MSM در این بازسازی نقش بسیار مهمی دارد. به کمک این مکمل به دلیل ساخت کلاژن توسط آن سلول‌های جدید جوان، شاداب، با عمر طولانی و دارای ویژگی نرمی و لطافت خواهند بود. در شرایط عدم حضور این ماده سلول‎های جدید در همان ابتدای راه آسیب‌پذیر و شکننده هستند و باعث ایجاد چین و چروک در سطح پوست می‌شوند. این ترکیب بسیاری از مشکلات پوستی را کاهش می‌دهد.

متیل سولفونیل متان درمان کننده آسیب‌های ورزشی

انجام فعالیت‌های ورزشی به ویژه در سطوح حرفه‌ای همیشه باعث ایجاد آسیب‌های بافتی، عضلانی، تورم، قرمزی، زخم و کوفتگی می‌شود. متیل سولفونیل متان با حضور گوگرد در ترکیبات خود می‌تواند در مراحل ترمیم زخم‌ها و آسیب‌ها کمک قابل توجهی داشته باشد. این ماده در کنار راه‌های دیگر درمان مانند استراحت، قرار دادن ناحیه متورم در معرض سرما و یخ و سایر مراحل درمانی و توان‌بخشی موثر است. ترمیم عضلات، ماهیچه‌ها، غضروف‌ها و دادن سرعت به بهبودی آن‌ها، برای ورزشکاران مهم‌ترین وظیفه درمانی ام اس ام است.

متیل سولفونیل متان و درمان عفونت‌های قارچی

عفونت قارچی دهان یا کاندیدیاز نوعی عفونت است که در نواحی دهان، پوست و واژن فعالیت خواهد کرد. عامل این عفونت‌ها در روده بزرگ تشکیل می‌شود. بعد از مصرف آنتی بیوتیک‌ها در روده بزرگ تعدادی از باکتری‌های مفید از بین می‌روند. همین امر باعث قدرت گرفتن این عفونت در روده بزرگ می‌شود. این عفونت‌ها از روده بزرگ وارد خون می‌شوند و در جریان خون رسانی به سراسر بدن انتقال می‌یابند. ام اس ام یک ریز مغذی قوی برای تنظیم اسید خون است. به کمک این مکمل و اسیدی شدن خون حضور این عفونت در خون کاهش می‌یابد و در نهایت نیز باعث نابودی آن‌ها و درمان بیماری می‌شود.

متیل سولفونیل متان و درمان بیماری‌های دیگر

ام اس ام باعث درمان آلرژی‌های فصلی، تب یونجه، مشکلات ریوی و کاهش مشکلات تنفسی می‌شود. این ماده انرژی بدن را به‌طور قابل ملاحظه‌ای افزایش می‌دهد و باعث تقویت شریان‌ها و عروق خونی در سرتاسر بدن می‌شود. از این ترکیب برای درمان آسیب‌های وارد شده به سر، کاهش درد و درمان بیماری آلزایمر نیز استفاده می‌شود. هم‌چنین این ترکیب در درمان مشکلات گوارشی و اختلالات جذب غذا بسیار موثر است. تنظیم انسولین و قند خون برای افراد دیابتی از دیگر ویژگی‌های مفید این ماده است. درمان پوکی استخوان در دوران یائسگی و کاهش دردهای مفاصل در این دوران، از دیگر ویژگی‌های درمانی این ترکیب مفید است.

منابع متیل سولفونیل متان

این ترکیب موثر و طبیعی در مواد غذایی مانند شیر، میوه‌ها و سبزیجات یافت می‌شوند. در بدن انسان این ترکیب از واکنش دی متیل سولفوکسید و تعدادی از آمینو اسیدهای ویژه مانند متیونین و سیستئین ساخته می‌شود. وجود سولفور در این ماده آن را به عنوان یک مکمل غذایی مفید تبدیل کرده است.

پودر متیل سولفونیل متان

پودر متیل سولفونیل متان جامدی بلوری و سفید رنگ است. این پودر از نظر شیمیایی بی اثر محسوب می‌شود. این پودر دارای دمای ذوب 109 درجه سلسیوس و دمای جوش 238 درجه سلسیوس است. محلول آبی این ترکیب الکترولیت نیست و در آب حل می‌شود. این ترکیب بعد از حل شدن در آب همچنان ترکیب مولکولی خود را حفظ می‌کند و جداسازی یون مثبت و منفی در آن رخ نمی‌دهد. پودر این ترکیب به صورت مکمل برای تقویت و بازسازی عضلات، پوست و مو کاربرد دارد.

خرید متیل سولفونیل متان

برای خرید متیل سولفونیل متان باید به کیفیت، درصد خلوص و اصالت محصول دقت داشته باشید. این محصول در شرکت دانافارمد وارداتی است و به صورت عمده و آزمایشگاهی عرضه می‌شود. دانافارمد این محصول را با دقت حمل و نقل و نگه‌داری کرده است و در سلامت کامل تحویل خواهد داد. خرید متیل سولفونیل متان به صورت اینترنتی و حضوری انجام خواهد شد.

قیمت متیل سولفونیل متان

قیمت متیل سولفونیل متان به کیفیت و ویژگی‌های ساختاری این ماده و نرخ ارز وابسته است. همان‌طور که گفته شد این محصول وارداتی است و قیمت آن در بازار نوسان دارد. برای آگاهی از قیمت ام اس ام و چگونگی خرید آن، می‌توانید با کارشناسان و متخصصان دانافارمد تماس بگیرید و از مشاوره رایگان آن‌ها بهره‌مند شوید.

نتیجه گیری

ام اس ام یک ترکیب ارزشمند ارگانیک در تشکیل بافت پیوندی،آنتی اکسیدان گلوتاتیون، کلاژن و گلوکز آمین است. ساختار این ماده به دلیل وجود گوگرد در آن در تقویت سیستم ایمنی بدن بسیار تاثیرگذار است. این ماده در ترمیم و ساخت غضروف و بافت‌های ماهیچه‌ای نقش بسیار مهمی دارد. در این مقاله اطلاعات مهمی درباره شیوه عملکرد این ماده در درمان آرتروز، آسیب دیدگی ورزشکاران و عفونت قارچی مطرح شد. همچنین لیستی از بیماری‌هایی که به کمک این ماده درمان می‌شوند، در این مقاله ارایه شد. منابع این ماده ارزشمند و ویژگی‌های پودر ام اس ام نیز در این مقاله مورد بررسی قرار گرفت.

 

 

نظرات کاربران
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

بستن
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

0 نظر
با ما در تماس باشید
تهران -خیابان مطهری - خیابان فجر -خیابان غفاری -پلاک 43

021-88956531
021-88956532

جهت کسب اطلاعات و استعلام قیمت پیغام خود رو واتساپ کنید.
09126220619
بازرگانی دانا فارمد

Email:danapharmedco@gmail.com
instagramwhatsup
جهت ثبت سفارش
جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص استعلام قیمت و خرید پیغام خود را ارسال کنید
سریعترین زمان ممکن پشتیبانان شرکت دانا فارمد پاسخگوی شما هستند
آقای قاسمی
پشتیبانی واتساپ
چطور میتونم کمکتون کنم؟