menuordersearch
danapharmedco.ir

ال کارنیتین تارتارات

موجود
ال کارنیتین تارتارات
whatsupinstagram
...
ال کارنیتین تارتارات
(1)
(0)
ال کارنیتین تارتارات 25 کیلویی چین
رنگ و مدل کالا
ال کارنیتین تارتارات 25 کیلویی چین
تعداد
+
_
عدد
قیمت کالا
1,400,000 تومان
ال کارنیتین تارتارات

ال کارنیتین تارتارات

امروزه استقبال از مصرف مکمل ها به شدت زیاد شده است‌. یکی از این مکمل های رژیمی ال کارنیتین تارتارات است. هدف ما این است که با توضیحات کامل درباره این ماده اطلاعات شما را افزایش دهیم. چرا که مکمل ها نیز نباید بی رویه و بدون آگاهی و اطلاعات مصرف شوند. پس برای ارتباط با ما سایت دانافارمد را دنبال کنید. مشاورین مجرب این سایت همیشه همراه و همگام با شما و پاسخگوی سوالات احتمالی خواهند بود. در ادامه با ما باشید و مطالب این مقاله را با دقت مطالعه نمایید.

ال کارنیتین تارتارات را بشناسیم

کارنیتین ماده ای است که از طریق گوشت و لبنیات در بدن ساخته می‌شود. در واقع تامین این ماده با مصرف مواد غذایی خیلی بهتر است. ال کارنیتین تارتارات مکملی است که برای پیشگیری و درمان کمبود این ماده در خون استفاده می‌شود. وظیفه این ماده در بدن این است که از مواد شیمیایی خاص مثل اسیدهای چرب با زنجیره های بلند برای دریافت انرژی و حفظ سلامتی بدن استفاده می‌کند‌. در افرادی که دیالیز می‌شوند و برای درمان از داروهای خاص استفاده می‌کنند و افرادی که این ماده را در رژیم خود به خوبی به کار نمی‌برند سطح ال کارنیتین تارتارات خونشان پایین می‌آید. در این حالت امکان دارد شخص با مشکلات کبد، قلب و‌عضله مواجه شود. در این گونه موارد استفاده از این ماده مکمل برای بدن لازم است.

فرق ال کارنیتین تارتارات و ال کارنیتین چیست

 

ال کارنیتین یک ترکیب آمینواسیدی است که در بدن ساخته می‌شود و نقش مهمی در حمل و انتقال اسیدهای چرب به داخل میتوکندری‌ها برای تولید انرژی دارد. ال کارنیتین تارتارات (L-carnitine tartrate) نیز یک نوع ال کارنیتین است که با یک مولکول تارتاریک اسید ترکیب شده است.

 

تفاوت اصلی بین ال کارنیتین و ال کارنیتین تارتارات در شکل فیزیکی و شکل شیمیایی آن‌ها است. همچنین، برخی مطالعات نشان داده‌اند که ال کارنیتین تارتارات بهبود قابل توجهی در عملکرد ورزشی و کاهش خستگی و درد عضلانی پس از تمرین دارد.

روش های استفاده از ال کارنیتین تارتارات

مکمل ال کارنیتین تارتارات به روش های مختلف مصرف می‌شود. این ماده به صورت کپسول، با حالت مایع و جویدنی وجود دارد و مصرف می‌شود. هر کدام از این موارد نیز همان تاثیر را در بدن دارند.  

نحوه استفاده از کپسول ال کارنیتین تارتارات

کپسول ال کارنیتین تارتارات ۲۵۰ میلی گرمی است. سعی کنید این دارو را تحت نظر پزشک و با نسخه او مصرف نمایید. اما اگر بدون نسخه از داروخانه خریداری می‌کنید، دستورالعمل های آن را با دقت مطالعه نمایید و‌ با پزشک داروخانه مشورت نمایید. در صورتی که ناراحتی معده دارید، سعی کنید این کپسول را همراه با غذا یا بلافاصله بعد از آن مصرف نمایید. زمان مصرف دارو‌ را تنظیم نمایید و بین آن حدود چهار ساعت فاصله بدهید. در کل ساعت خوردن دارو را تنظیم و سر موقع آن را بخورید. استفاده این دارو در زمان های منظم تاثیر آن را بهبود می‌بخشد.

مصرف دارو به صورت مایع

 روش بعدی برای خوردن این دارو مصرف آن به صورت مایع است. برای مصرف دقیق این دارو به صورت مایع از دستگاه های اندازه گیری دارو استفاده کنید و دوز آن‌ را درست مصرف نمایید. این ابزار را می‌توانید از داروخانه ها یا فروشگاه های وسایل پزشکی تهیه نمایید. هرگز از قاشق و وسایل دیگر در منزل برای اندازه گیری دارو استفاده نکنید. چرا که دقیق نیستند‌. از این رو امکان دارد میزان دوزدارو تغییر کند و این امر روی تاثیر آن اثر بگذارد. می توانید آن را به تنهایی یا با نوشیدنی های دیگر مخلوط کنید. می توانید آن را با آب میوه ها نیز مخلوط و مصرف نمایید. اما نکته ای را به شما یاد آوری کنیم. سعی کنید مایع را به آرامی بنوشید که دچار ناراحتی معده نشوید.‌ مصرف این ماده به صورت ناگهانی امکان دارد که باعث ناراحتی شما شود‌. در صورتی که تمایل دارید دارو‌ را به صورت جویدنی مصرف کنید، حتما قبل از بلع کاملا بجوید. بعضی از افراد داروهای جویدنی را نیز به همراه آب می‌خورند و آن را نمی‌جوند. این نکته را در نظر بگیرید که داروهای جویدنی را دقیقا باید به طور کامل در دهان بجوید و سپس عمل بلع آن را انجام دهید. این گونه داروها از این طریق عمل می‌کنند. پس این نکته را حتما جدی بگیرید.

نکات مهم درباره استفاده از مکمل ال کارنیتین تارتارات

در این قسمت از مقاله درباره میزان مصرف مکمل ال کارنیتین صحبت خواهیم کرد. میزان دوز این دارو با توجه به نوع بیماری شما تجویز می‌شود. به هیچ عنوان دوز را افزایش یا کاهش ندهید. برای دستیابی به نتیجه مطلوب، دارو را حتما به طور منظم مصرف نمایید. در صورتی که مشکل شما حل نشد یا بیماری شما بدتر شد، با پزشک خود مشورت کنید. نکته مهم دیگر درباره این دارو این است که له هیچ عنوان دارو را برای افراد دیکر تجویز نکنید. تجویز هر دارو برای بیماران باید تحت نظر پزشک معالج آن فرد صورت بگیرد. همچنین دوز مصرف این دارو را نیز برای هیچ کس مشخص نکنید. میزان مصرف دارو را نیز پزشک معالج باید با توجه به نوع بیماری شخص و شدت آن تجویز نماید. پس این نکات را حتما رعایت نمایید.

عوارض جانبی داروی ال کارنیتین تارتارات

این دارو نیز مثل بقیه داروها عوارضی خواهد داشت.‌ البته این عوارض برای همه پیش نمی‌آید. همچنین عوارض در بدن همه یکسان نیست. در این قسمت یک سری از عوارض این دارو را نام می‌بریم. ناراحتی معده، حالت تهوع، استفراغ، اسهال، سردرد، درد و ضعف عضلانی، تورم دست و پاها، سوزن سوزن شدن پوست و بوی بد بدن را می‌توان از جمله عوارض داروی ال کارنیتین تارتارات شمرد. در صورت مشاهده این علائم با پزشک خود تماس برقرار کنید و شرایط را با او‌درمیان بگذارید. آلرژی به این دارو بسیار نادر است. در کل هرگونه تغییر که پس از مصرف این دارو در بدن خود مشاهده نمودید را با پزشک خود مطرح کنید. این دارو در دوران بارداری حتما در صورت لزوم و اجبار و با نظر پزشک باید مصرف شود. خودسرانه این دارو را مصرف نکنید. در مورد دوران شیردهی اطلاع دقیقی در دست نیست. اما برای احتیاط حتما مشورت نمایید. مصرف خودسرانه هر گونه دارویی در زمان بارداری و شیردهی ممنوع است. حتی اگر روی دارو نوشته شده باشد که ممنوعیتی ندارد، بازهم با پزشک خود مشورت نمایید. چرا که سلامت جنین و نوزاد تز هر مسئله ای مهم تر خواهد بود.

فراموش کردن دوز

در صورتی که مصرف یکی از دوزهای دارو‌ را فراموش کردید، می‌توانید به محض یادآوری آن را مصرف کنید. اما به این نکته حتما دقت کنید که اگر زمان دوز بعدی دارو نزدیک است، دوز فراموش شده را نخورید و تا رسیدن دوز بعدی صبر کنید. هیچ‌ موقع دارو را دوبرابر نکنید. این مسئله برای هر کسی امکان دارد اتفاق بیافتد. پس اصولی رفتار کنید و دارو را کم و زیاد نکنید.

نگهداری دارو

این دارو را مثل هر داروی دیگری در دمای مناسب بین پانزده تا سی درجه سانتیگراد نگهداری کنید. حتما این دارو را دور از نور و رطوبت قرار دهید. به هیچ عنوان این دارو را منجمد نکنید. نکته بسیار مهم این است که دارو را از دسترس کودکان و حیوانات خانگی خود دور نگه دارید.این نکات عنوان شده تقریبا در مورد تمتم داروها یکسان است.  

سخن پایانی

مکمل ال کارنیتین تارتارات یک داروی رژیمی است. در این مقاله این داروی مکمل را مورد بررسی قرار دادیم. آشنایی با این دارو مسئله مهمی برای شما است. چرا که استفاده را برای شما علمی تر و راحت تر می‌کند. شیوه استفاده از این مکمل، دوز مصرف، عوارض جانبی و دیگر موضوعات را باید با دقت انجام دهید‌. مراجعه به سایت دانافارمد را در برنامه روزانه خود قرار دهید و از مطالب آن بهترین استفاده را بکنید. همچنین می‌توانید با مشاوران مجرب ما نیز مشورت نمایید.

نمودار تغییر قیمت
نظرات کاربران
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

بستن
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

0 نظر
با ما در تماس باشید
تهران -خیابان مطهری - خیابان فجر -خیابان غفاری -پلاک 43

021-88956531
021-88956532

جهت کسب اطلاعات و استعلام قیمت پیغام خود رو واتساپ کنید.
09126220619
بازرگانی دانا فارمد

Email:danapharmedco@gmail.com
instagramwhatsup
جهت ثبت سفارش
جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص استعلام قیمت و خرید پیغام خود را ارسال کنید
سریعترین زمان ممکن پشتیبانان شرکت دانا فارمد پاسخگوی شما هستند
آقای قاسمی
پشتیبانی واتساپ
چطور میتونم کمکتون کنم؟